پکیجهای آموزشی
Loading...
مانی سافت Manisoft

2 آموزش افکت Gaussion blur پریمیرپرو - هدیه

در این صفحه با چندین آموزش و تکنیک با یکی از بهترین افکتهای پریمیرپرو بنام Gaussion blur آشنا میشید و یاد میگیرید چطور ازش استفاده کنید. اگه دارید با پریمیرپرو کار میکنید پس دیدن آموزشها و نکات این صفحه که در مورد افکت Gaussion blur هستن برای شما ضروریه چون در خیلی از پروژه ها کاربرد داره. 

درباره افکت Guassion blur پریمیرپرو

یکی از 100تا افکت نرم افزار پریمیرپرو اسمش گازن بلر/گوشن بلر Guassion blur است. وظیفه اصلی این افکت تار/مات/بلور کردن محدوده ایه که ما تعیین میکنیم. میتونم بگم طبیعی ترین نتیجه رو روی لایه های گرافیکی انجام میده اونقدر که باهاش تکنیکهای فوکوس و مات کردن پس زمینه سوژه رو انجام میدیم.

1. آموزش افکت Gaussion blur پریمیرپرو - تارکردن پشت سوژه

در این ویدیو آموزشی مانی سافت بهتون نشون میدم که چطور با افکت بلور Gaussion blur در پریمیرپرو پشت سر سوژه یا ویدیو رو بلور کنید طوری که انگار دوربین اونو بلور کرده. اینکار در واقع یک تکنیکه چون خیلی اوقات فیلمبردارها یادشون میره پشت سوژه رو تار یا بلور کنن ولی حالا شما با پریمیرپرو میتونید.

مدت زمان ویدیو : 2دقیقه

 

2.آموزش افکت بلور Guassion blur پریمیرپرو - فوکوس سوژه

در این آموزش ویدیویی از مانی سافت یاد میگیرید که چطور با افکت Guassion blur پریمیرپرو عمق میدان کاملا دستی رو انجام بدین. کمی شبیه به آموزش قبلیه اما در زمانهای خاصی کاربرد داره که میخواید مخاطب رو متمرکز کنیم روی بخش خاصی از تصویر.

مدت زمان ویدیو : 3دقیقه

آموزشهای تخصصی پریمیرپرو

با بیش از 30 پکیج آموزشی از صفر تا خیلی فراتر تدوین را بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

...

رویدادها

از سراسر مانی سافت