تمام سوالاتی که خریداران دوره های آموزشی مانی سافت قبل و بعد از خرید ممکنه داشته باشن در این قسمت نوشته ایم. اگه سوالی دارید که در این صفحه نیست بما اعلام کنید تا جواب داده و اضافه کنیم.
سوالات پرتکرار خریداران پکیجهای آموزشی مانی سافت
چطور میتونم تخفیف بگیرم؟
- اگر بار اول است که میخواید از مانی سافت دوره آموزشی خرید کنید، همزمان با ساختن اکانت جدید، سایت یک کوپن تخفیف با فرصت محدود بشما میدهد که فقط در اولین خریدتان قابل استفاده است پس بهتر است خرید خوبی را انجام دهید.
- در هربار خریدتان اگر جمع خرید 2 میلیون تومان و بالاتر شود، سایت در زمان پرداخت ، 15درصد از مبلغ را بعنوان تخفیف اعمال میکند.
تخفیف دوره های پیش فروش
در شرایط تخفیفی که بالاتر نوشته شد، دوره های پیشفروش شامل تخفیف در کوپن و سقف خرید نمیشوند. یعنی کوپن روی دوره های پیشفروش کار نمیکند و همچنین سقف خرید 2 میلیون تومانه گفته شده در شرایطی اعمال میشود که مبلغ دوره پیش فروش حاصل رسیدن به این جمع نباشد پس اگر بطور مثال 4 دوره به سبد خرید اضافه کرده اید که جمع آنها شده 3 میلیون تومان، مبلغ پیش فروش از آن کم میشود و مبلغ باقیمانده اگر 1 میلیون تومان برسد، شامل تخفیف خواهد شد.
دوره های پیش فروش با بیشترین میزان تخفیف ارائه شده اند.
نحوه بازگشت وجه و ضمانت به چه صورت میباشد؟
بابت خرید دوره های مانی سافت متشکریم. ما از این واقعیت قدردانی می کنیم که شما دوست دارید دوره های مبتدی تا حرفه ای که میسازیم را بخرید.
ما اساساً معتقدیم که با دوره های آموزشی که از این سایت مانی سافت خریداری می کنید هیجان زده خواهید شد. دلیلش این است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که آموزشها دقیقاً همان چیزی هستند که شما نیاز دارید. با این حال، ما درک می کنیم که گاهی اوقات ممکن است یک دوره آنطور که انتظار داشتید نباشد. در آن صورت بعید، از شما دعوت می کنیم شرایط زیر را در رابطه با بازگرداندن مبلغ دوره مرور کنید.
- اگر فایلهای آموزشی خراب باشند.
- اگر توضیحاتی که در پیشنمایش دوره و توضیحات نوشته شده و با محتویات اصلی دوره متفاوت باشن.
آیا امکان ارسال پستی یا فیزیکی دوره های آموزشی وجود دارد؟
بله. تمام هزینه به عهده شما میباشد.
اعتبار چیست و چگونه آنرا مدیریت کنید؟
- برای اینکه در هربار خرید نیاز به کارت بانکی نداشته باشید
- اگر خارج هستید و دسترسی به کارت بانکی برای خرید ندارید
- اگر میخواهید مبالغ دورهها را کم کم جمع آوری کنید
اعتبار به شما کمک میکند تا بتوانید آنها را انجام دهید. پس از ورود به داشبورد میتوانید از قسمت اعتبار و مدیریت کیف پول هم اعتبار اضافه کنید و هم در زمان هر خرید از آن استفاده کنید.
پشتیبانی دوره چیه و چطور انجام میشه؟
هدف از پشتیبانی، ارتباط مستقیم شما با مدرس هست. یک دوره زمانی مشخص که در صفحه دوره نوشته شده و از اولین سوال شما تاریخش شروع میشه. شما باید در حین دوره تا میتونید سوال بپرسید و موضوعاتی که ممکنه ذهنتون رو درگیر کرده باشه برطرف کنید و نه خجالت بکشید و نه اینطور فکر کنید که الان میگن چقدر سوال میپرسه چون معنیه پشتیبانی پاسخگویی به شماست.
مدت زمان پشتیبانی دوره ها ممکنه به بقیه اونها فرق داشته باشه اگه زمان پشتیبانی تموم بشه، فقط زمانی لازمش دارید که سوال داشته باشید و الی برای دانلود مجدد، دسترسی به محتوای دوره ها بهش نیاز نیست.
نحوه دانلود و دیدن آموزشها چطوره؟
به محض اینکه خرید انجام دادین همون لحظه میتونید دانلود رو شروع کنید. برای دیدن اونها نیاز به برنامه خاص یا اینترنت ندارید. همه جا ، همیشه ، به هر روشی میتونید اونها رو ببینید.
حالا در بالای سایت روی آیکون اکانت کاربری بزنید و وارد اکاننتون بشید. دوباره روی اکانت زده و برید به داشبورد. اگه با موبایل هستید بزنید روی گزینه منوی کاربری و گزینه پکیجهای خریداری شده و اگه در کامپیوتر هستید در سمت راست روی همون گزینه بزنید. کنار هر دوره دکمه ورود به دوباره رو بزنید.
روشهای خریدن دوره ها چطوره؟
- خرید آنلاین و فعال شدن اتوماتیک و همان لحظه در اکانتتون.
- خرید به صورت کارت به کارت. برای اونهایی که رمز دوم ندارن. بعد از اضافه کردن دورهها به سبد خرید، بجای خرید آنلاین، گزینه کارت به کارت رو انتخاب کنید و مشخصاتی رو که نوشتیم ثبت کنید. قبلش حتما مبلغ رو به کارت گفته شده واریز کنید تا خریدتون ثبت بشه. فعال شدن دورهها در این روش ممکنه 2 تا 3 ساعت طول بکشه.
- بصورت اعتباری که قبل از این توضیح داده شد هم میتونید خرید کنید.
- اگه خارج هستید میتونید از طریق پی پال ما به آدرس https://paypal.me/manisofts خرید کنید.
- اگه خارج هستید و نمیتونید با پی پال خرید کنید اعلام کنید تا شماره حساب خارج کشور بهتون داده بشه.
چطور اکانت بسازم؟
ابتدا توسط دکمه ثبت نام در بالای سایت ، به یکی از ۲ روش موبایل یا ایمیل، اکانت بسازید.
بعد برای انتخاب دوره ها ، در بالای سایت روی دکمه دوره ها بزنید ، حالا توسط گزینه مجموعه ، وارد مورد نظرتون بشید و هر تعداد دوره اش رو با دکمه خرید دوره انتخاب کنید. در نهایت با زدن روی دکمه سبد خرید در بالای سایت و گزینه پرداخت، پرداخت کنید.
رمز اکانتم رو فراموش کردم چکار کنم؟
بالای سایت روی آیکون اکانت کاربری بزنید. به روشی که اکانت ساخته بودین وارد بشید. بالای کادر رمز لینک فراموشی رمز میاد. از اون طریق اقدام کنید.
چطور میتونم شماره موبایل یا ایمیلم در اکانت را ویرایش کنم؟
اول باید توسط آیکون اکانت کاربری در بالای سایت وارد اکانتتون بشید. بعد دوباره روی آیکون بزنید و به داشبورد برید. در گزینه های اکانتتون ، از طریق اطلاعات و ویرایش پروفایل اقدام کنید.
آیا میتونم چندین اکانت داشته باشم؟
بله اما اگه روزی باشگاه مشتریان راه اندازی بشه امتیاز هر اکانت جدا حساب میشه.
چگونه میتوانم تصویر یا عکس پروفایلم را تغییر دهم؟
توسط دکمه اکانت در بالای سایت وارد اکانتتون بشید. بعد دوباره روی دکمه زده و وارد داشبورد بشید. به گزینه اطلاعات و ویرایش پروفایل برید.
آیا دورهها آپدیت میشن؟
در شرایطی اگه درخواست های هنرجوهای دورهی در مورد موضوعی مشابه زیاد باشه یا یادگیری نکاتی برای افراد خیلی مفید باشه بله حتما آپدیت میشه. از گذشته تا حال خیلی از دورهها آپدیت شدن.
آیا میشه با یک اکانت در چند سیستم وارد شد؟
بله محدودیتی نداره.
قبلا با ایمیل وارد اکانت میشدم آیا امکانش هست که اکانتم رو به موبایلی تغییر بدم؟
بله اما شرایط زیر رو بخونید :
- ما باید بتونیم اکانت قبلی شما و اطلاعاتتون رو احراز کنیم یعنی مطمئن بشیم که شما صاحب اون اکانت هستید. بهترین راهش اینه که به اون ایمیل اکانتتون الان سترسی داشته باشید، اگه دارید از اون همون ایمیل، یک ایمیل با مشخصاتی که در ادامه مینویسیم به ایمیل ما ارسال کنید :
موضوع ایمیل : تغییر اکانت به موبایل
متن ایمیل : درخواست تغییر حالت اکانتم از ایمیل به موبایل رو دارم. میخوام بتونم با موبایل (شماره موبایلتون) وارد اکانت بشم.
ایمیل ما : manisoft.ir@gmail.com
نکته : بعد از اینکه ما بهتون اعلام کردیم که کار انجام شد باید با شماره موبایلتون وارد بشید و گزینه فراموشی رمز رو بزنید تا سایت یک لینک ثبت رمز جدید براتون ارسال کنه و خوتون رمز رو تنظیم کنید. - اگه به اون ایمیل قبلی دسترسی ندارید یعنی نمیتونید واردش بشید باید امیدوار باشید که شماره موبایلی از خودتون قبلا در اکانت تون ثبت کرده باشید. در این صورت از چت آنلاین به ما اطلاع بدین تا کار رو با هم ادامه بدیم.
قبلا دوره خریدم اما الان در اکانتم نیست؟
احتمالا بخاطر درست کردن یک اکانت جدیده که هواستون نبوده مثلا اکانتی داشتید با ایمیل و شاید فراموش کردین و الان یکی ساختید به حالت موبایل. پس 2تا اکانت دارید و وارد اونی شدین که دوره ای داخلش نیست. اگه اینطوره حتما باید قبلی رو پیدا کنید، اگه پیدا کردین در چت انلاین اطلاع بدین که قبلی چیه و الان میخواید به چه روشی وارد بشید تا درستش کنیم و اگه اکانت تکراری هم ساختید بگین تا حذفش کنیم.